loading...
تک دانلود
سس

تبلیغ

مجموعه کمیاب طنز مهران مدیری

تک

<script type="text/javascript">var pb_pkadcode_user_id = 1474;</script>

<script type="text/javascript" src="http://pkadcode.in/popbox.js"></script>

AMIR بازدید : 387 جمعه 1394/07/10 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی با نام همخواب با لینک مستقیم به همراه فایل صوتی

............

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت 1080p

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت 720p 

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت 480p

...............................

متن آهنگ محسن چاوشی همخواب 

هم خواب رقیبانی و من تاب ندارم

بی تابم و از غصه این خواب ندارم

دلتنگمو با هیچکسم میل سخن نیست

کس در همه افاق به دلتنگی من نیست

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست

♫♫♫

پیش تو بسی از همه کس خوار ترم من

زان روی که از جمله گرفتارترم من

روزی که نماند دگری بر سر کوی ت

دانی که ز حق یار وفادارترم من

بر بی کسی من نگر و چاره من کن

زان که از همه کس بی کس و یار ترم من

بی یار ترم من بی یار ترم من


دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

 

برچسب ها کليپ موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ امسال موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليک جديد موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ جديد موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ اکشن موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ توپ موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ قشنگ موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , کليپ هاي موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ بازيگر موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود کليپ فيلم موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود زيباي موزيک ويديو جديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود موزیک ویدیو جدید , دانلود موزیک ویدیو جدید محسن چاوشی , صداي ديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود صداي ديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود موزيک ديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود فايل صوتي ديد محسن چاوشي با نام همخواب , دانلود6آلبوم جديد ديد محسن چاوشي با نام همخواب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
newfilm1 ارائه دهنده ی جدیدترین سریال ها و فیلم اکشن و هیجانی و درام و ..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آیا تک دانلود را دنبال می کنید ؟
    در خواست فیلم و سریال شما

    سریال ها

    .....................................................


    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 578
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,149
  • بازدید ماه : 2,149
  • بازدید سال : 100,992
  • بازدید کلی : 1,494,819
  • کدهای اختصاصی
    تک دانلود.جدیدترین فیلم های اکشن هیجانی و ترسناک
    دسترسی سریع

    پیشنهاد ما به شما

    .................................

    .................................

    .................................