loading...
تک دانلود
سس

تبلیغ

مجموعه کمیاب طنز مهران مدیری

تک

<script type="text/javascript">var pb_pkadcode_user_id = 1474;</script>

<script type="text/javascript" src="http://pkadcode.in/popbox.js"></script>

AMIR بازدید : 585 سه شنبه 1394/09/24 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبای مهدی یراحی به نام چرا نمی رسی + متن آهنگ

با 2 کیفیت 230 و 128

New Mehdi Yarrahi songs

Download New Song By Nima Ehsani Called Why Won’t You Arrive

ارائه شده توسط سایت اینترنتی تک دانلود 

*******

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

*******

  

متن آهنگ

قرار بود پاییز برگردی گفتی که حالت باز خوب میشه

من تو همون خیابون ایستادم کجایی پس داره غروب میشه

می ترسم از نگاه این مردم باید نذاری مشتمون وا شه

یه جوری پیدا کن من و شاید این آخرین پاییز من باشه

داره زمستون میرسه چرا نمی رسی

نگاه من دلواپسه چرا نمی رسی

سردمه تو بارون می خوام دستام و ها کنی

از گریه با چتر خودت من و جدا کنی

♫♫♫♫♫♫

اگه خودت این و نمی گفتی به دیدن تو دل نمی بستم

چند سال که تو راه افتادی چند ساله که من منتظرت هستم

داره زمستون می رسه چرا نمی رسی

نگاه من دلواپسه چرا نمی رسی

سردمه تو بارون می خوام دستام و ها کنی

از گریه با چتر خودت من و جدا کنی

 

من و جدا کنی

 

 

کپی تنها با ذکر منبع مجاز است  

  

 

توضیحات

برچسب ها صداي جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود صداي جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود موزيک جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود فايل صوتي جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود6آلبوم جديد جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , خواننده جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , شعر جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود آنگ جديد جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود رپ جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود آهنگ پيشواز جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود آهنگ پيشواز ترانه جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود ترانه هاي جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود اولين آلبوم جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود آهنگ جديد جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود رپ جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود رپ هاي جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود با لينک مستقيم جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي , دانلود با لينک مستقيم ترانه جديد و زيباي مهدي يراحي به نام چرا نمي رسي ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
newfilm1 ارائه دهنده ی جدیدترین سریال ها و فیلم اکشن و هیجانی و درام و ..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آیا تک دانلود را دنبال می کنید ؟
    در خواست فیلم و سریال شما

    سریال ها

    .....................................................


    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 449
  • باردید دیروز : 578
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,082
  • بازدید ماه : 2,082
  • بازدید سال : 100,925
  • بازدید کلی : 1,494,752
  • کدهای اختصاصی
    تک دانلود.جدیدترین فیلم های اکشن هیجانی و ترسناک
    دسترسی سریع

    پیشنهاد ما به شما

    .................................

    .................................

    .................................