loading...
تک دانلود
سس

تبلیغ

مجموعه کمیاب طنز مهران مدیری

تک

<script type="text/javascript">var pb_pkadcode_user_id = 1474;</script>

<script type="text/javascript" src="http://pkadcode.in/popbox.js"></script>

AMIR بازدید : 1141 یکشنبه 1394/09/22 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبای قیصر به نام یار + متن آهنگ

با 2 کیفیت 230 و 128

New Gheysar songs

Download New Song By Gheysar Called Ey Yaar

ارائه شده توسط سایت اینترنتی تک دانلود 

*******

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

*******

 

متن آهنگ

ای یار ای یار ای یار

ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

***

حالا که چشام روشنه از اومدنه تو

حالا که پر از آتیشه داغه بدن تو

حالا که خرابه خنده هاتمو میدونی

بگو تو هم هنوز عشقمیو پیشم میمونی

***

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

***

نشکن پرو بالمو نگیر حالمو نرو

عشقم بگو رفتنو بیخیالمو نرو

جون هر کی دوست داری بیا امشبو بمون

کشتی منو ناز بسه بیا امشبو بمون

***

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

ای یار ای یار ای یار

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

ای یار ای یار یار خوشگل یار شیرین عسله من

 

هیچ جا نرو عشقم بمون امشب بغله من

 

کپی تنها با ذکر منبع مجاز است

  

 

توضیحات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
newfilm1 ارائه دهنده ی جدیدترین سریال ها و فیلم اکشن و هیجانی و درام و ..........
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آیا تک دانلود را دنبال می کنید ؟
    در خواست فیلم و سریال شما

    سریال ها

    .....................................................


    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 128
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 252
  • بازدید امروز : 1,010
  • باردید دیروز : 409
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 4,272
  • بازدید ماه : 4,272
  • بازدید سال : 103,115
  • بازدید کلی : 1,496,942
  • کدهای اختصاصی
    تک دانلود.جدیدترین فیلم های اکشن هیجانی و ترسناک
    دسترسی سریع

    پیشنهاد ما به شما

    .................................

    .................................

    .................................